AKÇAY IRMAĞI’NDA KİMYASAL ATIK İDDİASI!

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Ordu Milletvekili Mustafa Adıgüzel, Ordu’nun İkizce ilçesinde Akçay Irmağı’nın kenarındaki yol çalışmasında dereye atılan kimyasal atıkların ve fazla betonun, deredeki tüm canlı yaşamını bitirdiğini iddia etti.

Haber Giriş Tarihi: 29.09.2025 18:48
Haber Güncellenme Tarihi: 29.09.2025 18:48

Bölgede inceleme yapan Adıgüzel; “Dere boyunca yerleşik fındık bahçeleri ile tarım arazilerde büyük risk oluşturduğunu, ayrıca dere ile ilişkili içme ve kullanma sularında büyük tehlike yarattığını gördük” dedi. Konuyla ilgili sosyal medya hesabı üzerinden paylaşım yapan Milletvekili Adıgüzel şu ifadelere yer verdi: “Hadi milletten korkmuyorsunuz, milleti yönetenleri de teslim almışsınız. Ama Allah'tan da mı korkmuyorsunuz? Milliyetçilikte lafa gelince mangalda kül bırakmayan miting meydanlarında "Irmağının akışını ölürüm" diyenlere söylüyorum. Aha ırmak, aha vatan. Biz buradayız, siz neredesiniz. İkizce ilçe başkanımız Adem Öztürk ile birlikte yöre sakinleri dere kenarında inceleme yaptık” diye konuştu. “BÜYÜK RİSK OLUŞTURUYOR” Akçay Irmağının kenarındaki yol çalışmasında dereye atılan kimyasal atıkların ve fazla betonun, deredeki tüm canlı yaşamını bitirdiğini iddia eden Adıgüzel; “Dere boyunca yerleşik fındık bahçeleri ile tarım arazilerde büyük risk oluşturduğunu, Ayrıca dere ile ilişkili içme ve kullanma sularında büyük tehlike yarattığını gördük” açıklamasında bulundu.