ARICILIK SEKTÖRÜNÜN NABZI YAYLADA TUTULDU

Ordu İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, il dışındaki üretim bölgelerinde faaliyet gösteren gezginci arıcıları ziyaret ederek sektörün sorunlarını ve taleplerini yerinde dinledi.

Haber Giriş Tarihi: 22.06.2026 17:55
Haber Güncellenme Tarihi: 22.06.2026 17:55

l Müdürü Bayram Ay, İl Müdür Yardımcısı Ersin Soydan ve Ordu Arı Yetiştiricileri Birliği Başkanı Akın Çiftçi’nin katılımıyla gerçekleştirilen ziyaretlerde, yoğun olarak Sivas ve Erzincan il ve ilçelerinde faaliyet gösteren Ordulu gezginci arıcılarla bir araya gelindi. Ziyaret kapsamında arıcılara, Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından sağlanan destekler ile hayata geçirilmesi planlanan proje çalışmaları hakkında bilgi verildi. Ayrıca üreticilerin sahada karşılaştıkları sorunlar, beklentileri ve talepleri dinlenerek çözüm önerileri değerlendirildi. Yetkililer, Türkiye’nin bal üretiminde önemli bir yere sahip olan Ordulu arıcıların zorlu coğrafi ve iklim şartlarına rağmen büyük bir özveriyle üretim yaptığını belirterek, sektörün gelişimi için desteklerin devam edeceğini vurguladı. Ordu İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, ziyaretlerin planlanması ve yürütülmesindeki katkılarından dolayı Ordu Arı Yetiştiricileri Birliği Başkanı Akın Çiftçi’ye teşekkür edilirken, Erzincan İl Tarım ve Orman Müdürü Alper Koçak ile Erzincan Arı Yetiştiricileri Birliği Başkanı Rahmi Özendi’ye de misafirperverlikleri nedeniyle şükran sunuldu. Açıklamada, “Ülkemiz arıcılığına önemli katkılar sağlayan, doğal ve kaliteli bal üretimi için emek veren gezginci arıcılarımız en büyük teşekkürü hak etmektedir. Üretmek sizden, destek bizden.” ifadelerine yer verildi.