
Kaymakamlık makamında düzenlenen etkinlikle ilgili yapılan açıklamada; “Ünye Kaymakamımız Sayın Ayhan Işık, sigarayı bırakan vatandaşlarımızın başarı hikâyelerini dinledi, süreçle ilgili bilgi aldı ve bu örnek davranışlarından dolayı çiçek takdiminde bulundu. Etkinliğe; Ünye İlçe Sağlık Müdürümüz Uzm. Dr. Yusuf Güney, Sigara Bırakma Polikliniği hekimimiz, Sağlıklı Hayat Merkezi Koordinatörlüğü katılım sağladı. Sağlık için atılan bu değerli adımda danışanlarımızı kutluyor, örnek davranışlarının tüm topluma ilham olmasını diliyoruz” dedi.