
Fatsa Muhtarlar Derneği Başkanı Abdullah Hafızoğlu öncülüğünde bir araya gelen mahalle muhtarları, Fatsa Adliyesi’nde Başsavcı Kale’yi ziyaret ederek hem teşekkür etti hem de yeni görev yerinde başarı dileklerini iletti. Ziyarette konuşan Başkan Hafızoğlu, Başsavcı Kale’nin görev yaptığı süre boyunca vatandaşlarla güçlü iletişim kurduğunu, kurumlar arası iş birliğine önem verdiğini ve ilçeye önemli katkılar sunduğunu belirterek, hizmetlerinden dolayı teşekkürlerini sundu. Duygusal anların yaşandığı buluşmada Başsavcı Mehmet Fatih Kale de nazik ziyaretlerinden dolayı muhtarlara teşekkür ederek, Fatsa’da görev yapmanın kendisi için ayrı bir anlam taşıdığını ifade etti. Kale, ilçede edindiği dostlukları ve güzel hatıraları her zaman yanında taşıyacağını söyledi. Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin paylaşılması ve günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.