VALİ EROL’DAN TÜZÜN’E VEDA PLAKETİ

Ordu Valisi Muammer Erol, görevinden ayrılan İl Sağlık Müdürü Dursun Tüzün’e veda yemeğinde başarı belgesi ve plaket takdim etti. Tüzün’e yeni görevlerinde başarı dilekleri iletildi.

Haber Giriş Tarihi: 30.09.2025 17:04
Haber Güncellenme Tarihi: 30.09.2025 17:04

Vali Muammer Erol, düzenlenen veda yemeği programına katılarak, ilimizdeki görevinden ayrılan İl Sağlık Müdürü Dr. Öğrt. Üyesi Dursun Tüzün’e teşekkür etti. Vali Erol, Tüzün’e ilimize yaptığı hizmetlerden dolayı başarı belgesi ve plaket takdim ederek, sağlık alanındaki katkılarını takdir etti. Programda konuşan Vali Erol, Dursun Tüzün’ün ilimizde sağlık hizmetlerinin geliştirilmesine yaptığı katkılara vurgu yaparak, kendisine teşekkür etti. Tüzün, Ordu’da yürüttüğü çalışmaların kendisi için büyük önem taşıdığını ifade ederek, plaket ve belgeleri için Vali Erol’a teşekkürlerini iletti.