
“Kamp Dönemi Çok Verimli Geçti” Çobanoğlu, oyuncularının kamp döneminde gösterdiği performanstan övgüyle bahsederek; “Lige 15 gün gecikmeli başladık ama çok iyi çalıştık. Özellikle kamp döneminde futbolcularım muhteşem bir cevap verdiler. İstediklerimizi sahaya yansıttılar. Daha farklı da kazanabilirdik, 3-1 ya da 4-1 için fırsatlar yakaladık.” Erken Kupa Maçlarına Eleştiri Tecrübeli çalıştırıcı, Türkiye Kupası maçlarının lig öncesinde oynatılmasına ise tepki gösterdi: “Doğrusu hiç beklemiyorduk. Planlarımızı lige göre yapmıştık. Bugün Kırşehir’e sekiz saatlik yolculuk yaptık, şimdi tekrar sekiz saatlik dönüşümüz var. Çok erken alınması bütün takımlar için olumsuz oldu. Buna hazır değildik ama yine de kazandık, çok mutluyuz.” Dedi.