DERBİDE ÇEVİK KUVVET SAHAYA İNDİ

TFF 3. Lig’de temsilcimiz Orduspor 1967 kendi sahasında Giresunspor ile 2-2 berabere kaldığı derbide maç sonu futbolcular ile taraftarlar arasında gerilim yükseldi.

Haber Giriş Tarihi: 29.09.2025 18:55
Haber Güncellenme Tarihi: 29.09.2025 18:55

Rakip takım taraftarlarının sahaya yabancı cisimler atmasıyla başlayan olayların ardın çevik kuvvet ekipleri müdahale etti. Orduspor 1967’nin sahasında Giresunspor ile oynadığı ve 2-2 sonuçlanan karşılaşmanın bitiş düdüğüyle birlikte saha içi karıştı. Ordu temsilcisinin kaptanı Hakan Çinemre, konuk ekip taraftarının yabancı cisim atması ve sözlerine tepki göstermesiyle başlayan olaylar nedeniyle kısa süreli gerginlik yaşandı. Her iki takım oyuncuları da çevik kuvvet ekiplerinin kontrolünde sahayı terk etmek zorunda kaldı. Olaylarla ilgili herhangi bir yaralanma bilgisi paylaşılmazken, güvenlik önlemleri artırıldı.