
Başkan Kibar, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi; “Fatsa Belediyespor’umuz, Ziraat Türkiye Kupası’nda üst tura adını yazdırdı. Ziraat Türkiye Kupası mücadelesinde deplasmanda sahaya çıkan ve üstün bir performans sergileyen Fatsa Belediyespor’umuz, aldığı galibiyetle bir üst tura yükselerek bizlere büyük bir gurur yaşattı. Azmiyle ve inancıyla şehrimizi gururla temsil eden futbolcularımıza, teknik ekibimize ve tribünlerde coşkuyla destek veren taraftarlarımıza teşekkür ediyorum. Fatsa’mızın adı sahalarda daha gür bir sesle yankılanmaya devam edecek” ifadelerine yer verdi.