İyi Parti Ordu İl Başkanı Fatih Titiz, Altınordu, Ulubey, Gürgentepe, Gölköy ve Mesudiye ilçelerimizi Karadeniz-Akdeniz Yolu’na bağlayan Uzunisa mevkiindeki çalışmaların başladığını söyledi.
Haber Giriş Tarihi: 31.08.2025 16:39
Haber Güncellenme Tarihi: 31.08.2025 16:41
Kaynak:
Haber Merkezi
Titiz; “Yaklaşık 6 aydır kapalı kalan yol için geç de olsa harekete geçen yetkililere teşekkür ediyoruz. Bizler göreve geldiğimiz ilk gün söylediğimiz gibi; amacımız yapıcı muhalefet yapmak, hemşehrilerimizin sorunlarını dile getirmek ve Ordu’nun sahipsiz olmadığını her platformda duyurmaktır.” dedi. Yaklaşık 6 aydır kapalı kalan yol için geç de olsa harekete geçen yetkililere teşekkür eden Titiz; “Bizler göreve geldiğimiz ilk gün söylediğimiz gibi; amacımız yapıcı muhalefet yapmak, hemşehrilerimizin sorunlarını dile getirmek ve Ordu’nun sahipsiz olmadığını her platformda duyurmaktır” diye konuştu. “HER ZAMAN HALKIMIZIN YANINDAYIZ”
Titiz ifadelerine şu sözlerle devam etti; “Ayrıca geçen hafta yaptığımız açıklamada “195 gündür kapalı yol” ifademizi “182 gün” olarak düzeltenlere de teşekkür ediyoruz. Keşke aynı hassasiyeti 182 gün kapalı kalan yol için de gösterebilselerdi. Biz her zaman olduğu gibi halkımızın yanında, sorunların takipçisi olmaya devam edeceğiz” açıklamasında bulundu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
“GÜNDEME TAŞIDIK, ÇALIŞMALAR BAŞLADI”
İyi Parti Ordu İl Başkanı Fatih Titiz, Altınordu, Ulubey, Gürgentepe, Gölköy ve Mesudiye ilçelerimizi Karadeniz-Akdeniz Yolu’na bağlayan Uzunisa mevkiindeki çalışmaların başladığını söyledi.
Titiz; “Yaklaşık 6 aydır kapalı kalan yol için geç de olsa harekete geçen yetkililere teşekkür ediyoruz. Bizler göreve geldiğimiz ilk gün söylediğimiz gibi; amacımız yapıcı muhalefet yapmak, hemşehrilerimizin sorunlarını dile getirmek ve Ordu’nun sahipsiz olmadığını her platformda duyurmaktır.” dedi. Yaklaşık 6 aydır kapalı kalan yol için geç de olsa harekete geçen yetkililere teşekkür eden Titiz; “Bizler göreve geldiğimiz ilk gün söylediğimiz gibi; amacımız yapıcı muhalefet yapmak, hemşehrilerimizin sorunlarını dile getirmek ve Ordu’nun sahipsiz olmadığını her platformda duyurmaktır” diye konuştu.
“HER ZAMAN HALKIMIZIN YANINDAYIZ”
Titiz ifadelerine şu sözlerle devam etti; “Ayrıca geçen hafta yaptığımız açıklamada “195 gündür kapalı yol” ifademizi “182 gün” olarak düzeltenlere de teşekkür ediyoruz. Keşke aynı hassasiyeti 182 gün kapalı kalan yol için de gösterebilselerdi. Biz her zaman olduğu gibi halkımızın yanında, sorunların takipçisi olmaya devam edeceğiz” açıklamasında bulundu.
Kaynak: Haber Merkezi
En Çok Okunan Haberler