SON DAKİKA
Hava Durumu

KAYMAKAMDAN SİGARAYI BIRAKAN PERSONELE ÇİÇEK TAKDİMİ

Ünye Kaymakamı Ayhan Işık, Dumansız Türkiye Etkinlikleri kapsamında sigarayı bırakarak sağlıklı bir yaşama adım atan vatandaşlara çiçek hediye etti.

Haber Giriş Tarihi: 04.09.2025 17:08
Haber Güncellenme Tarihi: 04.09.2025 17:10
Kaynak: Haber Merkezi
KAYMAKAMDAN SİGARAYI BIRAKAN PERSONELE ÇİÇEK TAKDİMİ

Kaymakamlık makamında düzenlenen etkinlikle ilgili yapılan açıklamada; “Ünye Kaymakamımız Sayın Ayhan Işık, sigarayı bırakan vatandaşlarımızın başarı hikâyelerini dinledi, süreçle ilgili bilgi aldı ve bu örnek davranışlarından dolayı çiçek takdiminde bulundu. Etkinliğe; Ünye İlçe Sağlık Müdürümüz Uzm. Dr. Yusuf Güney, Sigara Bırakma Polikliniği hekimimiz, Sağlıklı Hayat Merkezi Koordinatörlüğü katılım sağladı. Sağlık için atılan bu değerli adımda danışanlarımızı kutluyor, örnek davranışlarının tüm topluma ilham olmasını diliyoruz” dedi.

Kaynak: Haber Merkezi

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.