SON DAKİKA
Hava Durumu

“ŞAMPİYON OLMADAN MEZUN OLDUK!”

Çatalpınar Atatürk Ortaokulu öğrencisi Sudenaz Gencel, 8 yıllık eğitim hayatını tamamlayarak mezuniyet sevincini yaşarken, tuttuğu takım olan Fenerbahçe’ye yaptığı göndermeyle dikkatleri üzerine çekti.

Haber Giriş Tarihi: 24.06.2026 17:37
Haber Güncellenme Tarihi: 24.06.2026 17:38
Kaynak: Haber Merkezi
“ŞAMPİYON OLMADAN MEZUN OLDUK!”

Mezuniyet törenine üzerinde “Fenerbahçe şampiyon olmadan mezun olduk!” yazılı pankartla katılan Sudenaz’ın esprili mesajı kısa sürede ilgi odağı oldu.
Fenerbahçeli öğrencinin yıllardır süren şampiyonluk hasretine yaptığı gönderme, törende bulunanlardan tebessüm topladı.
Sosyal medyada da ilgi gören pankart, futbol tutkusunun okul sıralarından mezuniyet kürsüsüne kadar taşındığını gösterdi.
Eğlenceli anların yaşandığı törende Sudenaz Gencel’in pankartı, mezuniyet gününün en çok konuşulan detaylarından biri oldu.
Mezuniyet heyecanını takım sevgisiyle birleştiren genç öğrencinin mesajı, özellikle Fenerbahçe taraftarları arasında “bir neslin ortak serzenişi” olarak yorumlandı.
Sudenaz, diplomasını alırken verdiği bu esprili mesajla mezuniyet törenine damga vurdu.

Kaynak: Haber Merkezi

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.