SON DAKİKA
Hava Durumu

127 ÖĞRENCİYE BİLİNÇLİ TÜKETİM EĞİTİMİ

Ordu İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, geleceğin bilinçli tüketicilerini yetiştirmek amacıyla okullardaki eğitim çalışmalarını sürdürüyor. 

Haber Giriş Tarihi: 19.06.2026 16:08
Haber Güncellenme Tarihi: 19.06.2026 16:09
Kaynak: Haber Merkezi
127 ÖĞRENCİYE BİLİNÇLİ TÜKETİM EĞİTİMİ

Özellikle öğrencilerde gıda güvenilirliği, israfın önlenmesi ve sağlıklı beslenme konularında farkındalık oluşturmayı hedefleyen müdürlük, Altınordu'da iki lisede eğitim programı gerçekleştirdi.
Ordu Lisesi ile Zuver Kaya Ticaret Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde düzenlenen eğitimlerde toplam 127 öğrenciyeulaşıldı.
Eğitimlerde gıda güvenilirliği uygulamaları, gıda kayıp ve israfının azaltılması, tam buğday ekmeğinin yaygınlaştırılması ve gıda okuryazarlığı konuları ele alındı.İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, öğrencilerin tüketici bilincinin artırılmasının önemine dikkat çekilerek, bilinçli bireyler yetiştirmek amacıyla eğitim faaliyetlerinin il genelinde devam edeceği belirtildi.
Geleceğin daha bilinçli ve duyarlı tüketicilerini yetiştirmeyi hedefleyen çalışmalar, öğrencilerden de yoğun ilgi gördü.
Eğitimlerin önümüzdeki süreçte farklı okullarda da sürdürülmesi planlanıyor.

Kaynak: Haber Merkezi

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.