SON DAKİKA
Hava Durumu

MECLİSTEN TRAMVAY ÇIKTI!

Ordu Büyükşehir Belediye Meclisi’nin olağanüstü toplantısında kentin geleceğine yönelik iki önemli proje gündeme geldi.

Haber Giriş Tarihi: 23.06.2026 16:39
Haber Güncellenme Tarihi: 23.06.2026 16:40
Kaynak: Haber Merkezi
MECLİSTEN TRAMVAY ÇIKTI!

Toplantıda Ordu Sahil Yolu Nostaljik Tramvayı Projesi’nin müjdesi verilirken, açılışı için gün sayılan Ordu Şehir Hastanesi’ne yönelik trafik planlaması da meclis üyelerine sunuldu.
Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Planlama Danışmanı İnşaat Yüksek Mühendisi Bekir Ilıcalı, ulaşım master planı kapsamında stadyum ile liman arasında 6 kilometrelik güzergâhta nostaljik tramvay hattı planlandığını açıkladı. Ilıcalı, projenin hem sahil trafiğinin yönetilmesine hem de kentin turizm potansiyeline katkı sağlamasına yönelik hazırlandığını ifade etti.
Toplantının bir diğer önemli başlığı ise Ordu Şehir Hastanesi’nin ulaşım altyapısı oldu. Hastaneye ulaşımın kolaylaştırılması amacıyla hazırlanan trafik düzenlemeleri hakkında bilgi veren Ilıcalı, şehir hastanesine yönelik raylı sistem çalışmasının da sürdüğünü ve önümüzdeki meclis toplantısına yetiştirilmeye çalışıldığını söyledi.
Ancak meclisten çıkan raylı sistem ve tramvay müjdeleri kamuoyunda farklı yorumlara neden oldu. Özellikle Şehir Hastanesi güzergâhında bulunan ve uzun süredir ulaşım ile yol sorunları yaşayan vatandaşlar, henüz mevcut problemlerin çözüme kavuşturulamadığını belirterek yeni raylı sistem açıklamalarını şaşkınlıkla karşıladı.
Vatandaşlar, şehir hastanesinin açılış tarihinin dahi netleşmediğine dikkat çekerken, bölgede devam eden yol ve ulaşım eksikliklerinin öncelikli olarak giderilmesi gerektiğini savunuyor. Hastaneye ulaşım konusunda hâlâ soru işaretleri bulunduğunu ifade eden vatandaşlar, “Önce mevcut yolları ve ulaşım sorunlarını çözün, sonra raylı sistemi konuşalım” görüşünü dile getiriyor.
Bir yandan sahil boyunca nostaljik tramvay, diğer yandan şehir hastanesine raylı sistem projelerinin gündeme gelmesi, Ordu’nun ulaşım vizyonu açısından önemli görülse de, mevcut altyapı sorunlarının devam ettiği bir dönemde yapılan açıklamalar kentte öncelik tartışmasını da beraberinde getirdi.
Öte yandan meclis toplantısında görüşülen 5 gündem maddesinden 3’ü kabul edilirken, 2 madde komisyona havale edildi.
Büyükşehir Belediye Meclisi’nin bir sonraki toplantısı ise 9 Temmuz’da Akkuş ilçesinde gerçekleştirilecek.

Kaynak: Haber Merkezi

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.