Ordu Büyükşehir ve Aybastı Belediyesi işbirliğinde Perşembe Yaylasında çalışmalarda sona yaklaşıldı. Geçtiğimiz gün içme suyu probleminin çözümünün ardından bu defa kaldırım ve çevre düzenlemesi çalışmaları tamamladı.
Haber Giriş Tarihi: 20.05.2023 18:48
Haber Güncellenme Tarihi: 20.05.2023 18:48
Kaynak:
Haber Merkezi
fatsagazetesi.net
Aybastı İlçesine bağlı menderesleriyle ünlü Perşembe Yaylasında yeni sezon hazırlıkları tüm hızıyla devam ediyor. Geçtiğimiz gün OSKİ’nin çalışması sonucu içme suyu probleminin çözünün ardından bu defa çevre düzenlemesinde sona gelindi. Sezona hazır olan Perşembe Yaylası ziyaretçilerini bekliyor.
Yapılan çalışmalarla ilgili paylaşım yapan Aybastı Belediye Başkanı Beytullah Gençtan, Perşembe Yaylasının yeni sezona hazır olduğunu belirterek, “Perşembe Yaylamızda muhtelif alanlarda çalışmalarımıza devam ederek sezona hazır giriyoruz. Yaylanın Elektrik işlerini yer altına alınmasından sonra Fen İşleri ekiplerimiz ilçemizin dört bir yanında çalışmalarını sürdürürken Perşembe Yaylamızda da kilitli parke işlemlerini tamamlıyor.” İfadelerini kullandı.
Haber: Müjdat HÜLÜR
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
PERŞEMBE YAYLASI SEZONA HAZIR
Ordu Büyükşehir ve Aybastı Belediyesi işbirliğinde Perşembe Yaylasında çalışmalarda sona yaklaşıldı. Geçtiğimiz gün içme suyu probleminin çözümünün ardından bu defa kaldırım ve çevre düzenlemesi çalışmaları tamamladı.
En Çok Okunan Haberler