SON DAKİKA
Hava Durumu

ÇOBANOĞLU’NDAN İLK MAÇTA GALİBİYET

Fatsa Belediyespor’un başında ilk resmi sınavına çıkan teknik direktör Hakan Çobanoğlu, maç sonunda yaptığı açıklamada büyük sevinç yaşadıklarını belirterek, “Kazanmak çok güzel.

Haber Giriş Tarihi: 04.09.2025 17:24
Haber Güncellenme Tarihi: 04.09.2025 17:25
Kaynak: Haber Merkezi
ÇOBANOĞLU’NDAN İLK MAÇTA GALİBİYET

“Kamp Dönemi Çok Verimli Geçti”
Çobanoğlu, oyuncularının kamp döneminde gösterdiği performanstan övgüyle bahsederek; “Lige 15 gün gecikmeli başladık ama çok iyi çalıştık. Özellikle kamp döneminde futbolcularım muhteşem bir cevap verdiler. İstediklerimizi sahaya yansıttılar. Daha farklı da kazanabilirdik, 3-1 ya da 4-1 için fırsatlar yakaladık.”
Erken Kupa Maçlarına Eleştiri
Tecrübeli çalıştırıcı, Türkiye Kupası maçlarının lig öncesinde oynatılmasına ise tepki gösterdi: “Doğrusu hiç beklemiyorduk. Planlarımızı lige göre yapmıştık. Bugün Kırşehir’e sekiz saatlik yolculuk yaptık, şimdi tekrar sekiz saatlik dönüşümüz var. Çok erken alınması bütün takımlar için olumsuz oldu. Buna hazır değildik ama yine de kazandık, çok mutluyuz.” Dedi.

Kaynak: Haber Merkezi

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.