SON DAKİKA
Hava Durumu

“FATSA’MIZIN SESİ SAHALARDA YANKILANDI”

TFF 3. Lig 3. gurupta mücadele eden temsilcimiz Fatsa Belediyespor geçtiğimiz gün Kastamonuspor deplasmanında  zorlu rakibini Ziraat Türkiye Kupası’nda saf dışı bırakması sonrası Belediye Başkanı İbrahim Etem Kibar açıklama geldi.

Haber Giriş Tarihi: 18.09.2025 17:50
Haber Güncellenme Tarihi: 18.09.2025 17:51
Kaynak: Haber Merkezi
“FATSA’MIZIN SESİ SAHALARDA YANKILANDI”

Başkan Kibar, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi; “Fatsa Belediyespor’umuz, Ziraat Türkiye Kupası’nda üst tura adını yazdırdı. Ziraat Türkiye Kupası mücadelesinde deplasmanda sahaya çıkan ve üstün bir performans sergileyen Fatsa Belediyespor’umuz, aldığı galibiyetle bir üst tura yükselerek bizlere büyük bir gurur yaşattı. Azmiyle ve inancıyla şehrimizi gururla temsil eden futbolcularımıza, teknik ekibimize ve tribünlerde coşkuyla destek veren taraftarlarımıza teşekkür ediyorum. Fatsa’mızın adı sahalarda daha gür bir sesle yankılanmaya devam edecek” ifadelerine yer verdi.

Kaynak: Haber Merkezi

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.